کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه انتصابات  فوق عجیب و غریب در وزارتخانه ها /آیا سازمان فنی و حرفه ای طی 40سال یک متخصص تربیت نکرد که "مهرداد عظیمی" رئیس شود؟ موج واکنش های منفی به انتصاب وزیر کار

18 مرداد 1402 ساعت 15:01

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی چهار روز پیش  «مهرداد عظیمی» مدیر برند و مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی صنایع پتروشیمی خیلج فارس را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،وی  جایگزین " حسینی نیا" که فردی متخصص ، آموزش محور و توسعه گرا شد.
قطار انتصابات سفارشی در حالی همچنان روی ریل خود در حال حرکت است که  ماهای پیش رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بنده هیچ خط قرمزی ندارم گفته بود: "یکی از زمینه‌های بروز فساد، موضوع بکارگیری نیروی انسانی است، لذا در جذب نیرو باید صرفاً بر کارآمدی و صلاحیت‌های قانونی و شرعی تمرکز کرد و به همکاران خودمان نیز تاکید کنیم که از بکارگیری افراد به صرف آشنایی و رفاقت و بدون توجه به شایستگی‌ها خودداری کنند".
اما این پرسش‌های جدی همچنان باقی است که انتصاب فردی غیر مرتبط در این جایگاه مهم  چه منطقی دارد؟ و آیا پیش از انتصاب افراد با آنان صحبت و هماهنگی نمی‌شود؟ آیا کمیته انتصابات در این وزراتخانه وجود ندارد؟ اگه دارد چرا اینقدر منفعل!
انتصابی حیرت آور که در فضای مجازی برای افکار عمومی بهت آورد بود و این سوال را مطرح می کند که آیا یک متخصص در این سازمان تربیت نشده یا وجود ندارد؟
باید دید آیا وزیر کار در مقابل فشار افکار عمومی عقب نشینی خواهد کرد و برای سیستم آموزشی احترام قائل می شود؟
انتهای پیام./
 
 
 


کد مطلب: 10174

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/10174/ادامه-انتصابات-فوق-عجیب-غریب-وزارتخانه-آیا-سازمان-فنی-حرفه-طی-40سال-یک-متخصص-تربیت-نکرد-مهرداد-عظیمی-رئیس-شود-موج-واکنش-های-منفی-انتصاب-وزیر-کار

نفت آرا
  https://www.naftara.ir