کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشریفات و محافظ غیرقانونی علی عسکری/ چرا شورای عالی امنیت ملی تکذیب یا تایید نمی کند؟!

14 مرداد 1402 ساعت 14:40


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نفت آرا،اقدامات دکتر علی عسکری از زمان انتصابش به عنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در استفاده از محافظ شخصی و تشریفات غیر ضروری، حاشیه هایی را ایجاد کرده است. بحث استقرار محافظان شخصی در طبقه یازدهم ساختمان هلدینگ و همراهی این محافظان در افتتاحیه مراسم حمایت از ساخت داخل کیش در بهمن ماه گذشته حتی صدای اعتراض رسانه ها را درآورد.
موضوعی که در این میان مهم است اینکه مگر مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، جزو کدام دسته از مدیران نظام قرار دارد که بخواهد تیم حفاظتی داشته باشد. این در حالیست که پیگیریهای خبرنگار ما از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نشان می دهد که چنین رویه ای برای فردی همچون علی عسکری به عنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، اصلا مرسوم و مسبوق به سابقه نبوده و غیرقانونی است ، لذا خود شورای عالی امنیت ملی هم باید در بیانیه ای به صورت شفافت موضع خود را در این باره علنی نماید.
براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی، تجهیزاتی که در دست برخی از افراد به نام بادی گارد یا اسکورت دیده می شود، غیرمجاز است. حتی امام راحل مسوولانی را که از محافظ استفاده می کنند هشدار می دهد که فکر نکنند خبری شده بلکه خادم مردم باید باشند.
انتهای پیام./


کد مطلب: 10166

آدرس مطلب :
https://www.naftara.ir/fa/news/10166/تشریفات-محافظ-غیرقانونی-علی-عسکری-چرا-شورای-عالی-امنیت-ملی-تکذیب-یا-تایید-نمی-کند

نفت آرا
  https://www.naftara.ir